پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226785
زائران اربعين اين ويژه نامه اينترنتي را بخوانند
تاریخ انتشار : 1395/08/03 18:34:33
نمایش : 954
پايگاه اطلاع‌رساني بعثه‌ مقام معظم رهبري در امور حج و زيارت با هدف آموزش و اطلاع‌رساني زائران اربعين حسيني، ويژه‌نامه عتبات عاليات را به‌صورت اينترنتي منتشر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام روزبه برکت رضايي، مسئول پايگاه اطلاع‌رساني بعثه مقام معظم رهبري ضمن اعلام بارگذاري صفحه ويژه زيارت سفر اربعين در فضاي مجازي اظهار کرد: اين وبگاه با هدف آموزش تکميلي و اطلاع‌رساني زائران اربعين حسيني و عتبات عاليات در فضاي مجازي بارگذاري شده است.

وي با اشاره به ضرورت‌هاي تسريع در اطلاع‌رساني و افزايش معلومات زائران عتبات عاليات در سراسر کشور، بر استفاده حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در امور حج و زيارت از تکنولوژي‌هاي روز به ويژه در حوزه فضاي مجازي تأکيد کرد و افزود: ويژه‌نامه اينترنتي عتبات عاليات هم‌اينک به نشاني hajj.ir/603در اختيار زائران قرار دارد.

مسئول پايگاه اطلاع‌رساني بعثه مقام معظم رهبري تصريح کرد: آخرين و جديدترين اخبار و اطلاعات مربوط به پياده‌روي اربعين حسيني، بانک اماکن، بانک فيلم، ‌ نگارخانه، بانک نرم‌افزاري، فرهنگ زيارت، ‌آموزش مکالمه عربي، نقشه‌هاي مواصلاتي نجف و کربلا، آب و هوا و پخش زنده حرم‌هاي مطهر حضرت اباعبدالله الحسين، ‌حضرت عباس و حضرت امام علي (ع)» از ديگر محتويات اين ويژه‌نامه است.

برکت رضايي، دسترسي به اطلاعات و متن کامل بيش از 35 کتاب در حوزه تخصصي عتبات عاليات از طريق کتابخانه تخصصي حج در اينترنت را از ديگر مطالب درج شده در اين ويژه‌نامه برشمرد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html